Thursday 14 February 2013

kekasihku artis....




fuh kalo tengok title memang dahsyat..... dah lama x post pape maaflah yer.... terlalu busy jadi cikgu praktikal .... hik 2 over je kan ?? dah simpan mcm 2 kat minda n hati nie.. x sabar nak share dan citer ngan korang semua.  untuk kali ni aku nak citer pasal seorang artis lelaki. kekasih hati aku. btol aku suke + syg sangat ngan die... cube korang teka siape ?? die tak famous pon . biase 2 jer... aku pon kadang 2 confused kenapa aku boleh jatuh cintan ngan die... nak kata hebat sangat tak pon, hensem ?? bolehla... nama die FEZRUL KHAN ... korang kenal x ?? drama die yang paling menusuk hati aku kan janji kekasih. kat drama nie aku nampak die berlakon natural . x der la mcm dibuat - buat sangat kan. watak ustaz 2 sikit memang sesuai sgt ngan dye... aku byk giler tengok drama nie kat lappy... lebih 30 kali kot. suke punyer pasal kan. lepastu byk gak drama die yang aku follow, pendek kata kalo ade je fezrul khan maka ader la aku kat depan tv.. ish 2 dah teruk agaknyer angau aku nie. dulu mcm boley cover... skrg nie family ngan bestfriend aku ramai yg tau kegilaan aku nie. aku citer jgn gelak tau.... display name bbm aku skrg fezrul khan secret admirer... one more story yang nie memang aku malu sangat . fezrul khan berlakon movie cerita kita. aku punyer la excited nak tengok kan... ajak bestie aku teman. rupa - rupanya movie tu start tayang 7 march nanti....pergh malu x terkata aku..... :(

1 comment: