Friday 15 February 2013

MaRY kAY....

                   

       assalamualaikum....kata pembuka bicara....bukan nak jual brg jer . tp nak kongsi citer mcm mana lar aku boleh terlibat ngan mary kay. actually kan aku nie dealer avon. . erm kesahnyer mcm nie. one day time tu aku gi umah akak aku kat kedah . dye ajak aku teman die gi bengkel kecantikan mary kay kat kulim inn . first time aku tau pasal produk mary kay , of course la mcm x percaya kan. tp beauty consultant tu memang cun giler kot . pipi naik mcm guna collagen . bile aku tanye die kata guna mary kay je.  pada hari tu aku jadi model untuk kelas make up. ish 2 malu kot tapi happy sgt biler tengok hasil makeup mary kay yang sangat cantik. aku dapat kenal ngan qish . one of mary kay beauty consultant time tu . kakak aku dah jatuh hati dengan produk mary kay.walaupon harga die mcm mahal sikit tapi dengan quality produk dye yang tinggi.memang berbaloi la. akak aku pon dah mula wat demo kecantikan n bengkel kecantikan kat area kulim. aku pon kalo ade masa free /cuti ker aku datang tolong die. sedikit demi sedikit mary kay mengubah hidup aku . contohnya dari segi keyakinan , dari marykay aku belajar untuk menjadi seorang yang berani bercakap . bukan tu je dapat kenal ramai kenalan baru , menjaga penampilan diri dengan lebih baek .the best thing is perubahan pada diri aku dengan menggunakan produk mary kay  bayangkan aku memang dari kecik ade problem bibir kering + mengelupas . almaklumlah aku nie x suka minum air kosong sangat .lepas guna lip balm mary kay kurang dari semingu bibir aku dah kembali normal n lembap. hepy nyer aku x terkata. kulit muka pulak aku kulit berparut + ade jerawat . tapi lepas sebulan guna botanikal set mary kay alhamdulilah sekarang muka aku dah makin okey.... i love mary kay so much ... comfurm aku x nak tukar skincare lagi....marykay ade mcm 2 produk n semua bagus 2. kalo berminat boleh la contact sy ..... x nak ckp kosong . kalo nak tau keberkesanan mary kay . cube dulu.... :)

0 comments: