Tuesday 8 January 2013

This is me....

Assalamualaikum... disebabkan ini adelar post aku yang pertama... molek la kalo aku citer serba sedikit tentang diri aku yang serba sederhana nie. ayat poyo jer kan ?? hik 2 betol... aku sorg yg suke jalan 2 n shopping... sbb aku rasa hilang stress n hepy. kalo time tu aku x der duit... aku window shopping jer la... kan free tu. aku seorang yang bercita - cita tinggi . Agak - agak korang tinggi mcm mana tu ?? sebenarnyer simple jer aku nak jadi cikgu bahasa inggeris kat sekolah menengah . alhamdulilah skrg aku amik diploma teaching in english as a second language . dah sem 6. next week dah start praktikal . takutnyer x terkata. harap - harap la semuanyer okey... amin...... so , untuk perkenalan aku letak sekali gambo aku yang x berapa comey nie....:p

* YG DUDUK TU SAYE LA *






5 comments: