Saturday 27 April 2013

shine like a star

  assalamualaikum..... maaf sebab dah lama sangat x update blog . inshaallah abis praktikal nanti aku akan selalu update blog . shine like a star . ini lah perkataan yang aku ingin ungkapkan terjadi pada diri aku apabila aku mula mengenali mary kay . masalah kulit muka berjerawat dan berparut yang sudah aku tanggung bertahun-tahun sejak dari sekolah menengah lagi ... kini telah semakin pulih . terima kasih aku ucapkan kepada mary kay . alhamdulilah sekarang aku semakin yakin dengan penampilan diri aku bukan itu sahaja aku tidak lagi diperli atau diejek kerana kulit muka aku yang bermasalah . bukan itu sahaja mary kay telah memberi peluang kepada kakak aku untuk menjadi businesswomen yang berjaya. bulan 6 nie kakak aku dapat melancong ke china pemberian marykay . marykay mengajar aku untuk menghormati  dan menghargai semua orang . sekarang hidup aku lebih berseri dengan marykay... I LOVE MARY KAY SO MUCH

0 comments: