Thursday 10 January 2013

PRACTICUM mooD...

 Assalamualaikum..... di kesempatan ini aku ingin berkongsi cerita tentang diri aku yang menghitung hari untuk bergelar sebagai cikgu praktikal kat sekolah rendah .
rasa mcm semalam jer baru masuk diploma tesl . x sangka dah nak praktikal dah . lebih teruk lagi aku x berapa ade mood untuk praktikal . maka aku telah mengambil keputusan untuk mengshoppingkan diriku ini..... hik 2..... shopping punyer shopping terover budget pulak .mane taknyer banyak sangat sale kat kl nie....setelah berlaku sedemikian kekesalan mula melanda diri .  hehe... sbb duit dah semakin nipis. entah kenape mood praktikal blom datang lagi . Tapi setelah pergi ke sekolah  aku mula tertarik hati dengan budak - budak yang kecik n comey 2 tu . maka bertambah la sedikit mood nak praktikal tu . Arinie dah selesai taklimat n pendaftaran rasa lega sikit . so , skrg nak prepare untuk praktikal pulak.... chaiyok 2,,,, mudah - mudahan semuanya berjalan dengan lancar amin......:)

0 comments: